تبریز قهرمان جشنواره ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


تبریز قهرمان جشنواره ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی

تبریز قهرمان جشنواره ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی

در پنجمین جشنواره بازی های بومی و محلی و ورزش های روستایی تیم آذربایجان شرقی قهرمان شمال غرب کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، به نقل ازخبرگزاری برنا از ارومیه؛ پنجمین جشنواره بازی های بومی و محلی و ورزش های روستایی شمالغرب کشور که به میزبانی ارومیه و با حضور 850 ورزشکار به مدت دو روز در پارک ائللرباغی برگزار شد، عصر روز جمعه با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.
ورزشکاران در این جشنواره علاوه بر به نمایش گذاشتن بازی های بومی و محلی خود، در سه رشته دال پلان بانوان، کشتی آشیرما آقایان و هفت سنگ مردان به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در پایان این مسابقات تیم آذربایجان شرقی در مجموع با کسب 22 امتیاز به مقام اول، استان زنجان با 19 امتیاز به مقام دوم و تیم استان اردبیل با کسب 16 امتیاز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.
در رشته دال پلان، بانوان آذربایجان شرقی با 7 امتیاز مقام اول، تیم کردستان با 6 امتیاز دوم و تیم بانوان گیلان با 5 امتیاز به مقام سوم دست یافت.
همچنین در رشته کشتی آشیرما آقایان زنجان با کسب 12 امتیاز، اردبیل با 9 امتیاز و آذربایجان شرقی با 8 امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم این رشته را از آن خود کردند.
در رشته هفت سنگ مردان نیز تیم آذربایجان شرقی، پیرانشهر و زنجان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
گفتنی است، این جشنواره به مدت دو روز در محل بوستان ائللرباغی ارومیه با حضور 25 تیم برگزار و بیش از ۷۰ بازی بومی و محلی به نمایش گذاشته شد و عصر روز جمعه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 13140537
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7